کسب درآمد از سایت leadadvertisers

بهترین سیستم کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از سایت leadadvertisers

بهترین سیستم کسب درآمد از اینترنت

نحوه عضویت

 :::واما نحوه عضویت ::: 

برای عضویت روی لینک زیر کلیلک کنید : 

http://www.leadadvertisers.com/form.php?id=4cb4ab1120f6d

 

 

 

 شما به کمک لینک ما یا کسی که شما را دعوت کرده می توانید وارد سیستم شوید،در واقع هر کس برای ورود به سیستم نیاز به یک معرف دارد. در اینجا باید دگمه START NOW را بزنید تا به صفحه ثبت نام بروید. ثبت نام مانند اغلب سیستمهای مشابه کار می کند مثلا ساختن یک ایمیل. 

 

 

 

دقت کنید: تمام اطلاعات خود را درست وارد کنید چرا که پرداخت به شما با این مشخصات انجام می شود. در بخش payment method گزینه user based را انتخاب کنید. همانطور که گفتم نکته مهم اینست که شما هیچ مبلغی به سایت نمی دهید.حقوق خودتان را هم از خود نفراتی که جذب می کنید می گیرید. بنابر این می توانید از سیستم بانکهای خودمان استفاده کنید یعنی کارت بانک. اگر کارت بانکی ندارید گرفتن آن در یکی از بانکهای خصوصی چند دقیقه زمان می برد. پس در این قسمت گزینه user based را انتخاب کنید و شماره روی کارت بانکی خودتان را در آن بنویسید. در قسمت card description اسم بانکتان را بنویسید. خوب بعد از ثبت نام id شما به شما داده می شود که آنرا نگه دارید، سپس دگمه continue را بزنید: 
 

 

 

صفحه بعد بازدید از اسپانسرهای این سایت است:  

 

 

 

این پنج سایت را به ترتیب کلیک کنید: nike.com apple.com hp.com gmc.com tissot.ch برای احتیاط در سایتها یک دوری بزنید. سپس دکمه continue فعال می شود. دکمه continue را فشار دهید. سپس به صفحه کاربری خود وارد می شوید. این صفحه تا آخر کار صفحه شخصی شماست و همه اتفاقات مالی شما اینجا نشان داده می شود. در صفحه کاربری قسمت اول مربوط به مشخصات نفر اول است. در قسمت CardNumber شماره کارت نفر اول نوشته شده است. آن را به همراه نام شخص یادداشت کنید و با مراجعه به عابر بانک کارتتان مبلغ 5000 تومان را به حساب شخص منتقل کنید. دقت کنید شماره کارت و نام درست باشند. سپس فیشی که عابر بانک به شما می دهد را نزد خود نگه دارید .  

 

 

 

 

گزینه submit your payment را انتخاب کرده و فرم را پر کنید. در قسمت your card number شماره کارت خودتان و در قسمت Transaction number شماره رسید پرداختی (شماره بازیابی روی فیش عابر بانک) را وارد کنید. از چند ساعت تا چند روز زمان می برد تا پول واریز شده شما تایید شود. (مال خودم حدود 8 ساعت طول کشید). بعد از اینکه سیستم مبلغ واریزی از طرف شما رو تایید کرد اکانت شما اکتیو شده و لینک عضو گیری شما فعال می شود و می توانید از طریق لینکتان عضو بگیرید. 

 

 

 

 

حالا کار تبلیغاتی شما آغاز می شود. شما در پله ششم هستید. لینک خود را به 6 نفر از دوستانتان(حد اقل 6 نفر) ارسال کنید . با کپی کردن referrals links در یک صفحه جدید این صفحه را ببینید.می بینید که نفر اول حذف شده و شما در جای ششم هستید. قسمت دوم مشخصات شماست 
    

 

 

 

 دو مورد change password , update card برای تغییر رمز و شماره کارت حسابتان است. خیلی دقت کنید که شماره کارتتان اشتباه نباشد چون دیگران از این طریق پول را به حساب شما می ریزند. در زیر این بخش Your income & Payments را می بینید: 

  

  

که میزان پولهایی که در آورده اید را نشان می دهد و جلوی آن you have … new payments که تعداد پرداخت های تایید نشده شما را مشخص می کند. در قسمت آخر وضعیت شما در 5 مرحله مختلف است مثلا اگر در پله 4 ،200 نفر نام شما را در فرم خود داشته باشند شما عدد 200 را می بینید. که هر چقدر بالا بروید تعداد این نفرات بیشتر می شود. Your rate به میزان درست کار کردن شما در سیستم امتیاز می دهد، مثلا اگر نفرات دیگر هنگام پول دادن به شما دچار مشکل باشند آنرا گزارش می دهند و شما امتیاز منفی می گیرید و اگر امتیاز شما زیر 50% شود دچار مشکل می شوید. Your referrals تعداد نفراتی است که توسط شما به اینکار دعوت می شوند. Your referrals links : این لینک همان لینک فرم شماست که باید آن را کپی کنید و به دوستانتان ایمیل کنید. از طریق این آدرس افراد دیگر به صفحه شما می آیند و از طریق شما عضو می شوند. همانطور که گفتم این سایت باعث جذب بیننده های بسیار زیادی به این شیوه می شود و بزرگترین خوبی آن اینست که هر کسی حتی با کمترین توانایی 100% در این کار درآمد دارد و به میزان زحمتش درآمد کسب می کند و بودجه اولیه آن هم کمترین سرمایه ممکن برای شروع یک کار است.  

{ دقت کنید این سایت در ایران  مسدود است. برای ورود به سایت  جلوی Http در آدرس سایت یک حرف s بگزارید و بقیه آدرس را همانطور که هست بنویسید  در غیر اینصورت و در صورت باز نشدن از برنامه های **** شکن استفاده نمائید بهترین روش استفاده از و÷پ÷ن میباشد‼ }



 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد